Kroatië Adventure 14-23 augustus Sibenik Leeftijd 21t/m29

Sam 1 Berichten 1340 Karma
Sam plaatste dit 05 juni 2017

Hoihoi,

Voor de reis naar Kroatië Adventure kan je hier jezelf voorstellen aan andere reisgenoten.

Te beginnen met mijzelf. Ik ben Sam ik kom uit Brabant en ik ben 29 jaar. Ik ga voor de eerste keer naar Kroatië en camperen is ook nieuw voor me.smiley cool

Ik heb 10 jaar op een kano club gezeten en beheers ook verschillende technieken zoals op wildwater varen en in de branding aan zee. Mijn ervaringen komen goed van pas bij het kajakken. Voor meer vragen sta ik altijd open.

Ik ben erg benieuwd naar wie er nog meer mee gaan met deze reis. :)

1
Thomas 2 Berichten 1343 Karma
Thomas plaatste dit 06 juni 2017

Hallo!

Mijn naam is Thomas, kom uit Utrecht en ik ben 23 jaar. En ik ben eigenlijk nieuw voor bijna alles(kamperen, kayakken, kroatie). Maar des te spannender denk ik dan maar! Verder ben ik iemand die graag gezelligheid opzoekt en altijd in is voor sportieve activiteiten.

Betreft mijn ervaring ben ik al eens met de mountainbike de Ardennen en de Oostenrijkse Alpen rond gegaan maar daar blijft het dan ook bij. 

Ik verheug me er nu al op!smiley lol

1
Sander 5 Berichten 1342 Karma
Sander plaatste dit 11 augustus 2017

Hallo,

Ik ga nu ook mee met deze reis. De reis een week later was helaas geannuleerd. In dat forum heb ik me ook al voorgesteld :) Gaan er nog meer van deze reis met het vliegtuig vanaf Rotterdam? Gr. Sander

0