Camping l’Estartit 4t/m 11 aug.2018

Jasmijn 4 Berichten 1345 Karma
Jasmijn plaatste dit 01 april 2018

hee! 

Ik ben jasmijn, 19 jaar en heb voor het eerst deze reis via mambo geboekt, ik vertrek met de bus vanuit Utrecht op 3aug. 

ik ben benieuwd wie mijn reis genoten zijn. en zou jullie graag een beetje willen leren kennen als jullie daar ook interesse in hebben natuurlijk😂

ik heb nu al zin in de vakantie! Groetjes, jasmijn 

Laatst bewerkt: 01 april 2018

2
Angelique 1 Berichten 1340 Karma
Angelique plaatste dit 29 juni 2018

Hoi!

Ik ben Angelique, ik ben 20 jaar en ik heb ook voor het eerst deze reis via mambo geboekt. Ik vertrek ook met de bus vanuit Utrecht.

Ook ben ik heel benieuwd wie mijn reisgenoten zijn!

En heb jij ook het beachpakket erbij Jasmijn?

Ik heb er heel veel zin in!smiley

Groetjes, Angelique

1
Jasmijn 4 Berichten 1345 Karma
Jasmijn plaatste dit 01 juli 2018

Hee! 

Leuk dat je reageert! Ja ik heb het beachpakket erbij geboekt 😁

de groep is iets groter geworden zie ik, van 5 naar 8. Gezellig 

heb je met iemand samen geboekt of alleen?                                                                                                                                                                                      

Nog een paar weekjes, ik heb er ook erg veel zin in☀️

Groetjes, jasmijn 

0
Robin 1 Berichten 1338 Karma
Robin plaatste dit 25 juli 2018

Hee ik ben Robin(m). Ik word een van jullie reisgenoten. Even last minute deze vakantie geboekt. Had een drukke periode en wist niet of ik nog wel tijd voor vakantie zou hebben. Heb gewoon tijd gemaakt. Ik ga met het vliegtuig naar spanje dus jullie zullen me in de bus helaas nog niet zien. Tot op de camping!

0
Lonneke 1 Berichten 1338 Karma
Lonneke plaatste dit 29 juli 2018

Heey

Ik ga met een vriendin ook mee! We nemen de bus vanaf Amsterdam (Sloterdijk) en hebben ook het beach pakket erbij geboektsmiley lol

Wij hebben er zin in! Tot dan

Groetjes Lonneke en Ilse

0