Strandvakantie l'Estartit 18 t/m 25 aug 2018

Rosalie 3 Berichten 1342 Karma
Rosalie plaatste dit 09 april 2018

Hi allemaal!

Wij zijn Floor en Rosalie (beide 21) en gaan deze zomer mee met de reis naar de Costa Brava, van 18 t/m 25 augustus. 
Super leuk natuurlijk, en we zijn wel benieuwd wie er dit jaar ook mee gaan of daarover zitten na te denken. Laat het vooral even weten hieronder :)

1
Cheryl 15 Berichten 1356 Karma
Cheryl plaatste dit 16 april 2018

Hei! Ik zit ook te denken aan deze Vakantie. Ik wil dan wel met het vliegtuig. Gaan jullie met de bus?

Gr Cheryl (23 jaar)

1
Rosalie plaatste dit 21 april 2018

Hi Cheryl, wat leuk! Wij gaan met de bus. Dan mis je alleen de reis samen, je ziet elkaar op de camping. Ik ben al eens eerder met Mambo geweest en het was super leuk. Dus wie weet zien we je deze zomer; dat lijkt me gezellig. Groetjes, Rosalie :)

0
Kim 2 Berichten 1339 Karma
Kim plaatste dit 22 april 2018

Hee allemaal!

Ik ben Kim (24 jaar) heb deze reis ook geboekt!

Wel spannend, want het is de eerste keer met Mambo. Maar las al een positieve reactie! 

Cheryl, ik twijfelde eerst ook over bus en vliegtuig, maar heb uiteindelijk voor de busreis gekozen.

Hebben jullie ook het beachpakket erbij?

Heb er zin in! :)

Groetjes,

Kim

0
Rosalie plaatste dit 22 april 2018

Hey Kim, super leuk! Wij hebben het beachpakket erbij. Vooral de excursie naar Barcelona (met 's avonds tapas) lijkt me erg leuk. 
De busreis duurt wel lang, maar is ook gezellig. Je eigen kussen meenemen is dan ook een aanrader! 

Wij hebben er alvast heel veel zin in. Nog een paar maandjes geduld :)

Groetjes Rosalie

0
Randy 15 Berichten 1354 Karma
Randy plaatste dit 08 mei 2018

hallo allemaal,

zit ook aan te denken om deze vakantie te boeken, moet alleen even kijken of ik vrij kan krijgen van werksmiley lol

als ik ga pak ik de bus vanuit amsterdam

gr

Randy

0
Yvanka 4 Berichten 1343 Karma
Yvanka plaatste dit 07 juni 2018

Goedemiddag!

Ik ga in dezer dagen deze reis ook boeken. Mijn naam is Yvanka en ik ben 22 jaar! 

Ik ga met de bus met denk ik als vertrekpunt Utrecht. Ik ga er geen beachpakket boeken, ik beslis het daar ter plekke wel smiley cool Dit is mijn eerste keer via Mambo, dus ik ben erg benieuwd en vind het stiekem ook wel een beetje spannend, haha. Maar zou wel leuk zijn om zo vooraf al wat contact met elkaar te hebben!

Groetjes,

Yvanka

0
Bas 3 Berichten 1340 Karma
Bas plaatste dit 18 juni 2018

Hoi iedereen,

Ik heb deze reis ook geboekt en ga met het vliegtuig.

Zijn er meer mensen die met het vliegtuig gaan? Misschien kunnen we samen reizen.

Groetjes Bas (25 jaar)

0
Cheryl 15 Berichten 1356 Karma
Cheryl plaatste dit 19 juni 2018

Hoi Bas

Ja ik ga ook met het vliegtuig!

Goed idee om samen te gaan reizen!

Gr. Cheryl 

0
Randy 15 Berichten 1354 Karma
Randy plaatste dit 09 juli 2018

Ha die Yvanka,

ik ga ook mee met deze reis, ik stap op bij Amsterdam, ik zie je verschijnen bij utrecht. Zijn er nog meer mensen die met de bus gaan? :D

gr

Randy

0