Kaprun 2017

Vivian 3 Berichten 1340 Karma
Vivian plaatste dit 25 januari 2017

HOOOOOOOOI :)

vorige week mijn vakantie geboekt en vroeg mij af hebben jullie er ook net zoveel zin in als dat ik heb? misschien dat ik een aantal van jullie al een persoonlijk berichtje heb gestuurd via fb, ik wist nog niet zo goed hoe het op dit forum werkt smiley sweat maar yes het is mij bijna gelukt een bericht te plaatsen (geloof ik)

het leek mij een leuk idee al wat meer in contact te zijn met degene die mee gaan op deze reis. zijn jullie wel eens eerder met Mambo meegeweest? toen ik naar italie ging, met mambo werd er een fb groep aangemaakt waar ik een hoop voor- en na pret van heb gehad. ik vroeg mij af of er mensen zijn die hiervoor open staan?

0
Zoe 1 Berichten 1338 Karma
Zoe plaatste dit 25 januari 2017

Heyy !! Berichtje gevonden smiley lol

Had je inderdaad via facebook gesproken, maar ben ook benieuwd wie er nog meer mee gaan!
Voor mij is dit de eerste keer met Mambo en heb alleen geboekt.
Ben wel al eens eerder met groepsreizen mee geweest, maar wel met bekende.

Lijkt mij leuk om een facebookgroep te starten.

Spreek jullie snel & heb er zin in!!!!
Groetjes Zoë

0
Gert-Jan 3 Berichten 1340 Karma
Gert-Jan plaatste dit 07 februari 2017

Hey!!

Beetje late reactie maar ik ga ook mee :) Ik had de Facebook uitnodiging ontvangen maar ik zie niet de medereizigers.

Afgelopen oktober ben ik met Mambo naar Costa Rica geweest en dat is me erg bevallen.

Ik heb er zin in, tot vrijdag!

Groetjes Gert-Jan

0
Sander 1 Berichten 1338 Karma
Sander plaatste dit 07 februari 2017

Hey,

Hier ook een late reactie :). Lijkt me ook leuk om alvast via Facebook in contact te komen.

Dit wordt de tweede keer met Mambo. De eerste keer was van de zomer, samen met een vriend. Nu de eerste keer wintersport met hen en sluit ik me allenig aan. Ik ben benieuwd, ik heb er in ieder geval alvast heel erg veel zin in!

Gr,

Sander.

Laatst bewerkt: 07 februari 2017

0